odhalení skrytého vede k poznání, které zlepšuje vztahy

Škola a poradna fyziognomie

Individuální a skupinové kurzy dle dohody - pořádáme v různých městech v České i Slovenské republice.

SKYPE - celosvětově :)

NICK SKYPE PRO STUDIUM: "fyziognomie.frenologie"
+420 602 950 246
fyziognomie@seznam.cz

Sylab kurzu fyziognomie

 

I. základní pojem frenologie a fyziognomie
- vysvětlení pojmu frenologie (nauka o stavbě lebky)
- vysvětlení pojmu fyziognomie (nauka o stavbě tváře)
- odlišení od ostatních přístupů - typologie, řeč těla apod.
- historický exkurz do dějin frenologie a fysiognomie
- Konfucius - čínské umění siang-mien
- dr.Gall
- J.K.Lavanter
- představení západní a východní myšlenkové školy (základní proudy)
- vzájemné provázání s dalšími poznáními - astrologie, numerologie
- nauka o konstituci

II. předmět frenologie
- základní postup vnímání podle  dr. Galla
- tvar hlavy a vliv mozku na tvar hlavy
- biologické predispozice stavby lebky člověka
- základní duševní síly
- nižšší duševní síly
- myslové smysly
- rozumové smysly
- frenologické požadavky pro volbu povolaní

III. předmět fyziognomie
- základní poznatky studia fyziognomie
- Lavanterova studijní metoda
- čínské umění siang-mien
- stavba lidské tváře z hlediska fyziognomie
- základní typy obličejů z hlediska západního pojetí
- základní typy obličejů z hlediska východního pojetí
- oči
- obočí
- rty a ústa
- tváře
- brada
- nos
- uši

IV. fyziognomie v praxi
- partnerské vztahy
- medicína
- zaměstnání a kariéra
- mateřská znaménka

 

Uvedený sylabus kurzu je postaven jako nosná kostra celého kurzu, kdy jednotlivá témata lektor předkládá s ohledem na vzdělávací cíl studujícího. Proot jsou některá témata rozpracována hlouběji, jiná orientačně. Na uvedený kurz navazuje ještě druhý stupeň , kde se věnujeme rozborům jednotlivých téat hlouběji a konkrétněji. Pro zvládnutí celé problamatiky je nezbytně nutné ovládat celou oblast zkoumání fyziognomie a to včetně filofofické podstaty zkoumání. Z praxe můžeme potvrdit, že uvedený sylab je možné dodržet právě s důrazem na pokračující stupeň. Mezi jednotlivými stupni je nutná metodická přestávka. kdy si posluchači své poznatky osvojí v praxi a po té mohou na dalším pokračování navázat.